خدیرا :" به خاطر مورینیو به رئال پیوستم "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

سامی خدیرا مربی خود مورینیو را مورد ستایش قرار داد و حضورش در رئال را یک خوش شانسی خواند که عامل انرا مورینیو دانست. خدیرا مورینیو را یک فرد بزرگ توصیف کرد و اعلام کرد که به خاطر حضور در پایتخت اسپانیا به مورینیو بدهکار است. این هافبک تونسی الاصل در تابستان 2010 از اشتوتگارت به رئال پیوست و تا کنون 116 بار برای این تیم به میدان رفته است.

این هافبک 25 ساله گفت:" امدن به رئال یک خوش شانسی محض بود زیرا که به بزگ ترین باشگاه جهان امده ام، من این موقعیت را داشتم تا در کنار بهترین بازیکنان و بهترین مربی پیشرفت کنم، من هیچ برنامه ای برای ترک باشگاه ندارم. مورینیو نقش موثری در امدن با رئال ایفا کرد و من از او به این خاطر که مرا بازیکن بهتری کرده ممنونم".

لوس بلانکوس با 13 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده ی دوم قرار دارد و بعید است که بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند با این وجود خدیرا وجود بحران در رختکن رئال را تکذیب کرد " این طبیعی است که در رختکن نا امیدی و جر و بحث هایی به وجود بیاید. وقتی اوضاع رو به راه است قضاوت اسان میشود اما در لحظات سخت است که مردم شخصیت خود را نشان میدهند و مربی ما سعی کرد که به ما و به قدرتی که خودش دارد کمک کند، او دوباره ثابت کرد که فرد بزرگی است، فراموش نکنید که ما با او تا به حال سه قهرمانی دست پیدا کرده ایم".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 12:23 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 123164
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1